mandag den 30. maj 2011

Så er der kun 5 dage til det bliver Natalies tur til at blive konfirmeret. Hun glæder sig rigtig meget :0) Jeg er lige ved at have styr på det meste syntes jeg, men mon der ikke er noget jeg har glemt ;0)
Her er inbydelserne vi har sendt ud. Natalie har bestemt at farverne skal være pink og hvid. Jeg bliver altså aldrig god til at masse produktion :0)


Alle bordkortene er også færdige ( tusind tak til alle dem der har været så søde at samle tomatpuredåser til mig ) Jeg gør det aldrig mere for hold da op et arbejde at at beklæde 56 dåser, og hold da op hvor er jeg træt af pink ;0) men syntes selv de er blévet vildt flotte og jeg glæder mig til at se dem på bordet på lørdag.




Her midt i alle forberedelserne, valgte jeg at deltage i scrapmester på scrapsisters. Her er mit bidrag til den første opgave 1. billedet er fra påsken da john og ungerne var en tur i sverige.






Her er mit bud på opgave 2, der skulle bruges væsker :0) Natalie mener at når man er teenager må man godt sove til middag :0) tossede unge.


Håber i alle får en rigtig god uge i sommervejret som de siger der kommer :0)


scraphilsner

maria








mandag den 2. maj 2011

I fredags var for os en rigtig trist dag, da vi efter at ha været kommet i den samme børnehave i 13 år måtte sige farvel, da kommune har valgt at lukke verdens bedste børnehave. I dag er de 2 små så startet i en ny børnehave, er spændt på at komme over og hente dem her om ikke så længe.
Jeg havde lavet et lille minalbum til de skønne pædagoer på Bertram og philinas stuer. Jeg har skrevet lidt og puttet nogle billeder fra de mange år vi har haft børn der, for det meste af personalet har været der i alle de år vi har haft børn der.



Det andet faste personale fik en lille blomst og et lille kort. Jeg har brugt ginedies fra TH, hvor er den bare fantastisk :0)


I lørdags var jeg til logescrap, igen en super skøn dag, fik ikke lavet så meget men fik lavet begge udfordringer :0) Det her er lavet efter en skitse. papiret er fra prima og blomsterne var hvide til at starte med men efter en gang med distress stain, hvor er det bare fantastisk :0)







Det her er til den anden udfordring, hjælp den var ikke nem ;0)



Der skal være vimpler, max 3 billeder, ingen sværet eller revne kanter og ingen blomster og i friske farver, det var ikke nemt og tog mig det meste af dagen at få knækket koden ;0)



papiret er fra bobunny og noget virkelig fantastisk papir i nogle skønne forår/sommer farver.




Fornylig da jeg sad og kiggede efter billeder fandt jeg det her billede af william, syntes det er et skønt billede selv om han er ked af det ;0) Papiret er fra Prima og jeg må siger det er en super skøn serie.




rigtig dejlig dag til jer alle sammen




mange scraphilsner


maria













fredag den 25. marts 2011

Ja nu må jeg da vist hellere se at få blogget igen, syntes ikke jeg helt får lavet så meget for tiden som jeg gerne ville :0). På det sidste er tiden gået med at få lavet indbydelser til Natalies konfirmation, og de er lige ved at være færdige, men dem må i vente med at se til de er blevet sendt ud, da jeg ved nogen kigger med her ( ikke Lisa :0) )

Forleden sad jeg og kiggede billeder og fandt det her skønne "gamle" billede af Philina. Papiret er noget af det nye fra prima, jeg har også brugt med nye punchsæt fra MS.
Her er billeder fra i sommers hvor john og børnene var en tur i knuthenborg safaripark. Papiret kan jef ikke huske hvor er fra, men købte det hos hobbyboden på convention. De små firkante har jeg klippet ud fra noget af papiret og sat fast med 3d puder.

Her er billeder fra nytårsaften hvor skønne kira havde fået et rødt gebis i en bordbombe og straks skulle de i munden :0). Papiret er fra MME, jeg er vild med det papir.


Ja inden længde er det tid til konfirmationer og min kortkasse rummede ikke sådan kort, så forleden dag fik jeg liga lavet nogle :0) Stemlet er et freedigistamp, jeg har farvelagt dem med copic og så en hel masse reste, det er altid skønt at få brugt nogle rester ( hvilket jeg bestemt ikke er god til :0), min kan ikke være i en frysepose ).
Er i klar til X factor fininalen her i huset er det et af huset højdepunkt, specielt hos William han har glædet sig hele ugen til i aften og det var det første han sagde i morges da han stod op :0)
Rigtig god weekend, min står i morgen på scrap med nogle skønne tøser, glæder mig super meget.
mange scraphilsner
maria



fredag den 25. februar 2011

I sidste uge havde jeg rigtig meget scraptid i løbert af ugen, hvilket ikke altid sker i en normal uge :0) Vi havde et par rigtig dejlige dage i sommerhuset indenhverdagen igen bankkede på døren. Denne uge i vi så tilbage til normal hverdag. Bertram havde fødselsdag i onsdags og christoffer har på søndag, så for os en rigtig fødselsdagsuge :0)
I oktober var vi som agt før til fotograf http://www.minderforlivet.dk og de billeder kan jeg bare blive ved med at scrappe :0) Papiret er fra BG serien curio, super lækker serie. Blomsterswil og fugl har jeg skåret på min skønne silhouettte.

Her midt i vinterkulden ( gu ved om det nogensinde bliver forår ) trængte jeg til at scrappe nogle sommerbilleder. Billederne er fra vores sommerferie i sommerhuset med vores gode venner.Papiret er lidt blandet fra bunken. Blomsterne er hjemmelavet, og igen har silhoutten været på arbejde :0)


Endnu engang et sommerbillede denne gang af en lidt ældre dato. Papiret kan jeg ikke lige huske hvor er fra, men super skønt :0)




Også billeder af lidt nyere dato nemlig fra nytårsaften hvor Natalie og Kira blev lidt fjoller ( det er de forresten altid ). Papiret er fra MME og bestemt noget af mit ynglingspapir fyldt med en masse glimmer. Jeg har valg ikke pynte så meget som jeg plejer da jeg syntes papiret er så fantastisk :0)
Rigtig god weekend til jer alle
scraphilsner
maria



mandag den 14. februar 2011

scrap n dream

I lørdags var der scrap n dream i tåstrup og jeg var selfølgelig med :0) Det var en super hyggelig dag med massere af skønne Q. Men det er utroligt så hurtig 12 timer forsvinder på sådan en dag :0)men jeg nåede hele 3 LO og det tror jeg vist er rekorden for hvad jeg har nået de andre gange.


Natalie skal konfirmeres til sommer og her sidst i januar var vi ude og kigge på kjoler. Vi nåede kun at være et sted henne og kigge på kjoler, for hun fandt hurtig 2 kjoler som blev prøvet flere gange og til sidst fandt hun den det skulle være :0). Natalie har valg at pink og hvid skal være farven til hendes konfirmation, så selvfølgelig skulle det første Lo om hendes konfirmation været pink :0) papiret er fra MME, blomsterne er hjemmelavet og mælkebøtten er skåret ud på min silhouette.
Dette her LO lavede jeg til den en udfordring, hvor der skulle bruges et citat. Billederne er nogle gamle nogle . papiret er fra BG, borten er lavet med min nye punch fra MS, blomsterne er igen hjemmelavet.

Det her LO er lavet til en anden udfordring og nok et af de hurtigtste LO jeg har lavet :0) og det blev et rigtig drenge LO.

Her hjemme er der bare så stille så stille ikke noget vi er meget vant til :0) de 2 små er taget på vinterferie hos mormor og morfar og de 3 store dreng er hos farfar og farmor så her er kun john, natalie og mig her hjemme. På onsdag tager alle ungerne og deres far i sommerhus, jeg skal på arbejde så jeg kan først komme der op på fredag :0)
scraphilsner
maria

onsdag den 12. januar 2011

Så er året kommet godt igeng igen, alle ungerne fritidsaktiviteter er igang igen så nu køre jeg taxi igen :0)
Her er mit års første Lo. Nytårsaften forsvandt de 3 tøser ind på Talles værelse og efter lang tid kom de ud med topperet hår og mega meget make up, de var super flotte. Der kom en masse skønne billeder ud, først tog jeg en masse billeder og så sendte vi dem ovenpå så de selv kunne tage nogle billeder :0). Papiret er fra MME, blomsterne har jeg selv lavet punchet ud i hvidt karton og derefter har de fået ditress ink-
Det her Lo lavede jeg til mine forældre i julegave, så de kunne få skiftet det LO de har hængende ud, det havde et par år på bagen. Papiret er fra BG. Blomsten har jeg lavet af foerstof og glimmermist.

På scrapsisters har jeg meldt mig til dagbogsklub, her er min forside. jeg har valgt at lave den i 30*30 og inden i skal der så været nogler små minebøger lignende ting, det er lidt svært at forklare :0). skal nok vise det her på bloggen når jeg når så langt.
mange scraphilsner
maria


lørdag den 1. januar 2011

Rigtig godt nytår

RIGTIG GODT NYTÅR TIL JER ALLE SAMMEN
selv om jeg ikke har haft så meget juleferie som resten af familien har jeg alligevel fået scrappet en del. Mit mål for 2010 var at nå 100 LO og det nåede jeg lige præcis :0) har selfølgelig også lavet en masse kort og andre ting, men det har jeg ikke tal på :0)

i mit køkken har jeg altid et LO hængende af hver af børnene og nu var det tid til udskiftning igen :0) LO med sebastian har jeg lavet med noget gammelt papir jeg havde liggende hvor det er fra ved jeg faktisk ikke. Det her LO er et af dem jeg er blevet rigtig godt tilfreds med, syntes det blev rigtig cool LO.
Og så et rigtig prinsesse LO af Philina. Papiret er fra MME, syntes det er nogetrigtig lækkert papir. Det er nu skønt at kunne lave noget i tøse farver med alle de drenge LO det bliver til her :0)

Her har jeg brugt noget af det nyeste papir fra BG og jeg er vild med det. Blomsten er hjemmelavet af organza og glimmermist.


og så endnu et køkken LO af super seje william. papiret her ved jeg faktisk heller hvor er fra kun det bageste der er fra g45. jeg har brugtu dies fra tim holz dem bliver jeg aldrig tror jeg aldrig jeg bliver trætte af.



Det her blev så LO nummer 100 i 2010 ( beklager uskarpheden) Da vi var ude og fælde juletræ havde jeg selfølgelig kamera med og fik ikke taget mindre end 126 billeder. Det blev bare til en masse fantastiske billeder :0)
mange scrap hilsner
maria