søndag den 14. oktober 2007

cyper crop

Nu er det vist på tide at få gjort noget ved denne her blog. I dag har der været cyper crop hos scrap shop, og jeg kunne være med i 2 af udfordringerne, for Philina ville også gerne have lidt og spise ind imellem.

Vi har alle sammen efterårsferie nu og det er bare dejligt. John og de 3 store skal på fredag til sverige og fiske sammen med en masse andre.




Her er lige et af de LO jeg lavede til cypercrop. Natalie fik endelig en lillesøster efter 4 småbrødre.


Her er det andet jeg fik lavet. Vi skulle lave et fødselsdagsLO og det var hvad jeg fik lavet. Jeg er ikke så god til LO om deres fødselsdag, jeg ved ikke hvorfor.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

De er blevet rigtig gode dine LOs :) Var selv til cybercrop i dag - det var rigtig godt.
Sikke nogle skønne unger :)

KH Heidi

Anonym sagde ...

Årh jeg syntes da det er et sødt LO du har fået lavet.
M.v.h. Stine66

Anne Bente sagde ...

wawww hvor er de flotte,sååå utrolig skønne børn, det billede af de 2 søstre er utrolig flot :)