torsdag den 30. oktober 2008

Dream crop

I lørdag var jeg til crop hos dream papers, en super hyggelige dag, som det plejer. Jeg fik lavet næsten 3 LO, ikke så meget som jeg havde regnet med, men jeg er godt tilfreds med det jeg fik lavet :0)
Som altid var der nogle super gode udfordringer. Denne her er lavet efter en skitse og så var der nogle speciel bogstaver der skulle bruges som overskrift og kun dem.
Denne her udfordring lød på kun at bruge grøn og orange ( ikke lige mine farver ) der måtte være en lille smule hvid, brun og sort. Samtidig skulle der bruget mindst 25 blomster og 10 knapper.
Det her LO tog mig rigtig lang tid at lave, men det var alt tiden vær, for jeg vandt nemlig en delt første plads :0) :0)

På scrapsisters har Lindse lavet en en udfordring telephone game, super skæg udfordring, hvor er det sjovt at se hvor stor fordring der er sket udenervejs.


Det her billdede har jeg haft liggende rigtig længe uden rigitg at kunne komme igang med at scrappe det, men pludselig gik der et lys op for mig, så nu skulle det være :0)
Jeg havde set at Majer havde lavet det "punchinella" så det måtte jeg prøve, og det er bestemt ikke sidste gang.
Ha en fortsat god torsdag :0)



14 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg synes, at det er nogen rigtig flotte layouts, du har lavet. Hvis jeg nåede tre på en dag ville jeg være ret tilfreds; )

Anne Bente sagde ...

åhhh...... total skønne loer du der har fået lavet, skønne farver alle sammen.

Unknown sagde ...

det er bare nogle flotte LO allesammen, men "hej trold" er jeg helt vild med :0)

Charlotte sagde ...

Sikke mange flotte layouts du fik lavet. Og ja, det er hyggeligt til Dreamcrop! Det er alt for længe siden jeg har detaget....
Tillykke med den delte første plads, godt gået og super flot layout. På trods af du synes farverne var vanskelige at arbejde med, så passer de rigtigt godt til dine billeder. :-)

Kreateten sagde ...

Top lækre LO's! Tillykke med den delte 1.plads - godt gået, men det LO er godt nok også flot!

Pia sagde ...

wow wow hvor er det nogle flotte loer du har lavet, alle i dejlige farver og med flotte detaljer

Charlotte Ravn sagde ...

Super dejlige layouts du har lavet og det var da flot at nå hele 3 til croppet!

Heidi sagde ...

waw så flotte loer du har fået lavet og syntes 3 til en scrap dag er vild flot nået ;o)

Gitte sagde ...

Tillykke med den delte 1. plads. Det er nogle skønne LO du har lavet. 3 stk det er da mange du har fået lavet til et Crop. Jeg skal være heldig hvis jeg når 1. :)
Du må forsat ha' en god aften.

lam sagde ...

wow sikken en masse flotte layouts, du ahr fået fra hånden. jeg er især vild med dit hjemmelavet punchilla.

Gitte sagde ...

Hej Maria
Tak for igår det var hyggeligt. Tusinde tak endnu engang for lån af stempleren.
Ha' det godt til vi ses næste gang.
Knus Gitte

Sarah sagde ...

Super flotte LO's...
Tak for en hyggelig dag i lørdags.

Gitte sagde ...

Hej Maria
Jeg har prøvet mine H2O farver og jeg er bange for at jeg nok bliver "nød" til at købe nogle flere. :o)De er jo super skønne at male med.
Jeg glæder mig til at se dit LO fra lag på lag kursuset. :)
Du må ha' en dejlig tirsdag.

Gitte sagde ...

Hej Maria
jep vi ses imorgen hos DP :)
forsat god 2. december aften.
Knus Gitte