lørdag den 15. marts 2014

Sørme om jeg ikke allerede blogger igen :-) det er ikke fordi det bliver til ret meget scrap fortiden. Jeg har nogle rigtig dårlige hænder og lige fortiden har de det rigtig skidt. Men i ny og næ bliver jeg lige nød til at ha lidt papir i hænderne :-)
Det her papir købte jeg på convention hos PTW noget super lækkert papir fra MME. Jeg har brugt en hel masse dies fra TH, memory box og Cherry lin, nogle af blomsterne er hjemmelavet

Fortsat rigtig god weekend 

Mange scraphilsner 
Maria

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Øv da med dine hænder!
Dit layout er kanon flot!
God weekend.

Unknown sagde ...

Øv Maria god bedring med hænderne, det må være et mareridt ikke at kunne bruge sine hænder, men på på/i trods har du lavet et superlækkert lo.
Knus Karina

Gitte sagde ...

Træls med hænderne :(
Dit lay out er super flot og det papir er bare mums.. God søndag

lam sagde ...

ja gigt er noget lort ligegyldigt hvor det sidder, men et smukt resultat du fik