tirsdag den 10. juni 2014

Har lige i dag fået scrappet det her LO af min lille søde niece, billedet er taget til Seb konfirmation. I dag skal jeg bare scrappe i gemmen, for jeg ved ikke hvornår jeg rigtig kan igen. I morgen skal jeg opereres i min hånd igen, håber det går lige så hurtigt med at kan bruge hånden som sidst. Får helt abstinenser ved tanken om ikke at kunne scrappe.



Papiret er noget jeg har købt i hobbyjunglen og ved faktisk ikke hvor det er fra ;-) men det er super lækkert og virkelig kraftigt.


Jeg har brugt en hel masse dies fra sizzix, Marianne design og MFT. De små firkanter er rester fra sizzix diesen.


Alle kanterne har fået lidt stickles, hjerterne har jeg standset ud i glimmertape.

Rigtig god solskindsdag til jer alle

Mange scraphilsner
Maria

6 kommentarer:

morkaren sagde ...

Det er super sødt og kært, dejlige farver og en skøn baby. knus morkaren.

Unknown sagde ...

Super sødt L.O Maria ønsker dig pøj pøj med hånden
Knus Karina

Ann Weiss sagde ...

Dejligt tøset layout

Cecilie sagde ...

Sikke et nuttet og tøset kort - perfekt til sådan en lille nuttegris.

Lisa Rasmussen sagde ...

Skønt billed, hvem mon der har taget det!!! Super lækkert og dejligt tøset layout.Håber rigtig meget at du har nydt dagen og fået scrappet vildt. Jeg håber det går rigtig godt imorgen og at du hurtigt får love at bruge hånden igen ;O))

Gitte sagde ...

Hvor er det bare sødt.