mandag den 1. december 2014


så er det sørme allerede 1. december og jeg har besluttede at jeg igen i år vil blogge hver dag frem til jul.
i dag har den stået på hygge, oppyntning og en bunke lektier ;0)



i sidste uge fik jeg lavet et pat lyssten for første gang, de skulle alle sammen bruges som gaver til bedsteforældrene og min lille niece. men jeg må bestemt også har lavet et par stykker til mig selv.


Jeg har fået pakkekalender af skønne Annette, hvor er det dejligt at stå op til en lække gave hver morgen :0) i dag fik jeg et dejligt stempel og også en lille udfordring ;0)

mange scraphilsner
maria

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det vil jeg glæde mug til at følge

Og de kysten ser da MEGET SPÆNDENDE ud ;)

Annette / aka sagde ...

Du er da bare god til lysten.
Jeg har ikke selv prøvet, men betalt mig fra en Rasmus Seebach sten til min datter. Og den bliver brugt !
Dejligt du er med på juleblogbølgen. Det er så hyggeligt, men ret så tidskrævende. Men vi prøver....

Jytte sagde ...

Sikke flot en lyssten. Fin gave idé. Dejligt med sådan en udfordrings julekalender også :-)