tirsdag den 12. maj 2009

Ja så gået lang tid siden jeg har opdateret min blog, men endnu engang har vi været hårdt plaget af sygdom, Philina bliver bare ved med at blive syg :0( og hun går ikke en gang i vuggestue, hvordan mon det så kommer til at gå når hun skal til det ?
Dette her var mit bidrag til finalen på 123scrap og sørme om jeg ikke gik hen og vandt :0). Det havde jeg aldrig turde tro på, men hold da op hvor blev jeg glad da jeg så det. Alle de andre bidrag til finalen var bare så flotte.
Det her er mit bidrag til den sidste udfordring til scrapbooking queen 2009. Jeg var så heldig at gå vidre til maj udfordringen, det er en udfordring der kræver noget. jeg er stadig helt blank, men der er heldigvis noget tid endnu.

Det er LO er også lavet til en af udfordringerne på 123scrap. Man måtte ikke bruge karton og mønsterpapir som baggrund. Jeg valget at bruge tranperant og det nye papir fra prima. jeg er helt vild med det papir.


Det her LO startede jeg på til freescrap for et par gange siden og nu blev det endeligt færdig. papiret er fra graphic 45, jeg er engelig helt vild med papiret, men har ret svært ved a bruge det, hvorfor ved jeg ikke.



Så blev det også til et noget mere farve strålende LO. Syntes papiret passede ret godt til billederne og alle dens farver.
For mig står resten af ugen bare på scrap, i morgen skal jeg ti freescrap hos dreampapers og i weekenden stå den på scrap a mania og hold da op hvor jeg glæder mig :0)




11 kommentarer:

Pia sagde ...

super flotte bidrag med mange lækre detaljer, stort tillykke med at du vandt på 123 scrap.

Connie sagde ...

Hvor har du lavet mange flotte layouts. Og stort tillykke igen.

Vi ses vel imorgen.

Karina Beck sagde ...

Dine layouts er superflotte. Du er bare så dygtig.
Synd, at Philina skal blive ved med at være syg. Håber, at det snart går over.
Vi ses både i morgen og i wekenden ; )

Anonym sagde ...

Endnu en gang tillykke med 1-2-3-sejren :O) Smadder flotte og forskellige LOs du har lavet ! Håber at din den lille snart bliver frisk igen. Kan du ha en god dag :O)

Jette / ma11edina sagde ...

Masser af flotte LO´s, og det ene skønnere end det andet. TILLYKKE med at du vandt, det er et kanon lækkert LO du lavede til finalen, rigtig elegant! Håber da snart sygdommen er på tilbagetog, det er noget træls noget at slås med!

lam sagde ...

Stort tilykke med din titel som Scrapmester 2009 , det var et fantastik flot layout og sjovt at se hvordan din stil udviklede sig gennem konkurrencen.

Sarah sagde ...

Tillykke med "sejren". Det er nogle super flotte LO's du har lavet. Du har en rigtig god farvesans - det er altid en fornøjelse at se dine ting!

Gitte sagde ...

Tillykke med at du vandt. Det var også nogle super flotte bidrag du havde lavet. Super lækre detaljer.
De andre LO i dit indlæg, er utrolige flotte. Jeg er vild med det hvor du har lavet transperent bagrund.:) "Top 10" sejt drenge LO.:)
tak for igår det var super hyggeligt.:)
Håber snart at Philina bliver rask.:)
Du må ha' en rigtig hyggelig SAM weekend.:)Måske ses vi.:)
Knus Gitte

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Tillykke med "Scrapmester 2009" titlen, den var fuld fortjent...

Det er bare nogle super skønne lo´s du har fået lavet og det er da helt genialt at du har brugt et sort/hvidt billede til Graphic 45 papiret, det ser bare godt ud!!!!

troll13 sagde ...

WOW, sikke mange super flotte LO'er du har lavet. Sikke mange dejlige detaljer.
Tillykke med at du vandt på 123 Scrap.

lam sagde ...

Sikken en gang skønne layouts fyldt med søde detaljer. God bedring til Philina, håber hun snart er ovenpå igen