søndag den 18. marts 2012

Så gik endnu en uge, og foråret er på vej :0) ungerne har været meget mere ude i denne her uge end de har været længe. Nu er det lyst om morgen når vi står op og lyst efter aftensmaden, hvor er det bare skønt :0) Det er ikke blevet til så meget scrap i denne her uge, da kalenderen har været tæt pakket.
Jeg er begyndt på projeckt life. Skøn måde at huske de små hverdags ting på. Jeg har lavet de fleste uger men ikke helt færdig, så uge 9 er den første uge som er helt færdig ;0) i de små bøger med skole hjem har jeg skrevet lidt om hvad der blev sagt. Jeg har brugt papir fra prima og kaiser kraft.
Det her LO begyndte jeg på da vi var på convention, noget farverigt, og derfor noget udfordrende, papiret er fra erco park, er generalt blevet ret glad for papiret der fra.
mange scraphilsner
maria

11 kommentarer:

Unknown sagde ...

lækre lækre LO du har fået lavet :-)

lam sagde ...

Selv tak for en fed weekend sidste uge. Skønt endelig at se dit project life, ville dog ønske at billedet var lidt større.
Flot farverigt layout...hm var der 7 stykker mønsterpapir

Gitte sagde ...

Flotte layouts du har lavet. Ja jeg nyder også at det er blevet mere lyst om morgenen og dejligt med noget mere sol.

Jean sagde ...

Rigtig flot lo du har lavet.. en skøn side...§

Jette Munkbøl sagde ...

Flotte ting du har lavet:) det er super skønt at det er længere lyst:)

Annette sagde ...

SUPER flot projekt life uge du har fået lavet. Kunne godt tænke mig lidt close-ups, det er svært at læse teksten.
Og dejligt at se DIG på flere af billederne:-)

Man tæller vel mønsterpapir på både LO og projekt life med? For så syntes jeg godt jeg kan tælle til 7...

Skønt og farverigt LO med William.

Mette W. Sørensen sagde ...

Super flotte LO's og hvor er det en god idé med projekt life:)

Karina Beck sagde ...

Det er lækre sider i dit Projekt Life. Jeg synes at det er sjovt at se hverdags tingene og følge folks unger ; )
Lækkert layout også.

Gitte sagde ...

Lækkert LO og super god ide med dit project life-

Stine/FruMaansen sagde ...

Dit LO er så fint! Jeg er totalt farveglad, så det falder lige i min stil!

PLsiderne er så fine!

Pia sagde ...

så flot layout og du er også hoppet på project life som jeg kan se der er mange der er, ser også spændende ud