mandag den 9. april 2012

Så er påsken ved at være slut og hverdagen kalder igen. Vi har haft en super afslappende påske, noget vi trængte til :0) Vi har haft gæster, været ude og købe skoletaske til Bertram, fået legehus i haven ja og så nåede vi også lige en tur på skadestuen med Bertram. Det er første gang han er på skadestuen og folk der kender ham siger det er utroligt han ikke har været det før ;0)
 Jeg har  også nået at være kreativ, så det er bare så skønt. Det konfirmationsalbum jeg er igang med at lave er lige ved at være færdigt, men selfølgelig skulle min printer løbe tør for blæk i dag.
I torsdags ringede min veninde at hun havde glemt at bestille 2 kort hun skulle have med til bornholm om fredagen, så fluks gik jeg igang. To meget forskellige kort blev det til. Papiret her er fra simply stories, stjernerne er skåret ud på silhouetten og farvet med stain.
Det er kort skulle bruges til et kobberbryllup, men jeg ejede ikke noget der mindede om kobber, så jeg valgte at lave det romantisk i stedet for. Papiret er fra pion, hjerterne er en TH dies. Jeg fik ikke taget et billede af bagsiden af posen, men der har jeg brugt et andet stykke mønsterpapir, så Annette og Lisette jeg nåede alligevel op på de 7 stykket :0) :0)

mange scraphilsner
maria

6 kommentarer:

Jean sagde ...

Wowww.. Det sejt det første!!!

og super sødt det andet :)

Hanneby sagde ...

flotte ting du har lavet :) ..-

lam sagde ...

Hvor er det flot at du kan fikse noget så smukt i en fart. Godt du husker dit mønsterpapir ;O)

Annette sagde ...

2 meget forskellige kort, men begge super flotte. Dejligt brug af mønsterpapir.

Ja, så blev det en påske hvor både Bertram og jeg måtte en tur på skadestuen/hospitalet.

Mette W. Sørensen sagde ...

Flotte kort du har lavet. Glæder mig til at se albummet når det bliver færdigt:)

Lise sagde ...

Rigtig flotte posekort du har lavet. Lækkert album